Amikor Lucas kint ás, Karen
kijön és becsukja az ajtót. A következő snittben Lucas ás, majd
az újabb snittben Karen ismét becsukja az ajtót.
Karen a lépcsőn ülve jobb kezével
a csészét a fülénél fogja, bal keze a csésze alján. A következő
snittben már két kézzel tartja, a csésze füle előre áll. Majd így
emeli a szájához, inni kezd belőle, és amikor a snitt Lucasra vált,
látszik, hogy a csészét fülénél fogva folytatja az ivást.
1.06 HAZAFELÉ (EVERY
NIGHT IS ANOTHER STORY)
Brooke balról dobja ki a kocsiablakból
mindkét pom-pomját. De amikor az autón kívülről mutatják, akkor
azok a jobb ablakból repülnek ki.
Később mégis a pom-pomon alszik.
1.07 GONOSZ TRÉFA
(LIFE IN A GLASS HOUSE)
Amikor Haley a korrepetálás
után feláll, hogy faképnél hagyja Nathant, a felveszi a hátizsákját,
a pánt a bal vállán van miután a feját átbújtatta alatta. A kép
vált Nathanra majd vissza Haleyre, aki épp most áll fel és veszi
fel az asztalról a táskát és a pántot a jobb vállára akasztja. Akkor
a kép Nathanra vált és újra Haleyre, akin ott a zsák, pánttal keresztbe
a mellkasán a bal vállán. (Nyilván ez az első snitt folytatása)
Jake sokkal hamarabb elköszön, mint ahogy elmegy.
Amikor Haley sír,
a távoli képen Haley kezei eltakarják az arcát. A következő snittben
Haley keze a homlokán van.
1.08 KÁBULAT (THE
SEARCH FOR SOMETHING MORE)
Keith átadja Karennek, az Olaszországi
utazásából megmaradt 10,000 lírát, hogy költse el. 2002 januárjától
Olaszország már az Eurót használta.
Amikor Karen üdvözli Keitht a
repülőtéren, látszik, hogy Moira Kelly terhes.
Lucas ebben az epizódban azt
mondja, hogy közte és Nathan között 3 hónap korkülönbség van. A
"The Games That Play Us" epizódban pedig arról lesz szó,
hogy 7-9 hónnapal idősebb.
Karen leszúrja Lucast, hogy miért
nem telefonált egész éjszaka, amikor Peytonnál volt. Karen is felhíhatta
volna Lucast, mert ebből az epizódból kiderül, hogy Lucasnak van
mobilja.
1.09 KÉSŐ BÁNAT (WITH
ARMS OUTSTRECHED)
Peyton képregényének címe más
mint később. "And Now We Can Have It" , később "And
Now We Can't Have It."
Amikor Lucas és Keith beszélgetnek
a kosármeccs előtt, Lucas Keith kérésére megmutatja a begyulladt
tetoválását. A pólójának ujja hol fel van tűrve, hol meg nem. (A
tetoválását egy ragasztószalaggal szokták befedni, amit közelről
észre is lehet venni.)
1.10 FELISMERÉS
(YOU GOTTA GO THERE TO COME BACK)
Amikor Lucas elmegy Jakehez,
Jake a ház előtti lépcsőn gitározik, előtte a nyitott notebook.
Jake felkel és megragadja a notebookot, majd kinyitja az ajtót,
a gitárt a székre teszi, de nincs nála a notebook.
1.16 AZ
ELSŐ POFON A LEGNAGYOBB (THE FIRST CUT IS THE DEEPEST)
Amikor Nathan megkapja a kocsit,
a szobában egy válltáska van a jobb vállán. A kocsihoz lépve már
a bal vállán van, és ledobja a földre, majd úgy hajt el, hogy a
táska a földön marad. Amikor a suliba ér, egy hátizsákot vesz elő
az ülésről.
1.17 KÉNYSZERHELYZET
(SPIRIT IN THE NIGHT)
Brooke úgy fogja a CD-t a kezében,
hogy akár tönkre is tenné ezzel a lemezt.
Annál a helyszínnél, ahol Whitey
megszidja Karent és Larryt, valaki látható a háttérben, egy snittel
később már senki nincs ott.
1.18 LEGÉNYVÁSÁR
(TO WISH IMPOSSIBLE THINGS)
Lucas és Haley léggömböket dobálnak egymásnak.
Lucas sérült karja láthatólag most nem fáj.
1.19 A PRÓBATÉTEL
(HOW CAN YOU BE SURE? )
Amikor Nikki megnézi Jake fotóit
a kandallópárkányon, mögötte látszik az OTH teremtője, Mark Schwahn.
Amikor Jake Peyton háta mögé
tesz egy párnát, közelről látszik, hogy igen közel van a kandallóhoz.
Tűzveszélyes!
1.21 FÁJDALMAS
BÚCSÚ (THE LEAVING SONG)
Dan igen gyorsan tud beszélni az atlétikai
bizottsággal, ami lehetetlen, hiszen hetekre előre meghatározott napirend
szerint dolgoznak.
1.22 VÉGJÁTÉK
(THE GAMES THAT PLAY US)
Haley az eső után az ágyra dobja a blúzát.
Aztán Csókolódzik Nathannal, majd ismét az ágyra dobja a blúzát.
Lucasnak nem lett volna szabad kosrat dobnia, ehelyett minden alkalommal
kosárra dobott.